054-20-80-502 שעיה

עמית חקירות

  

השאר פרטים לקבלת ייעוץ מקצועי חינם

*
שם
Please type your full name.

*
דוא"ל
Invalid email address.

*
טלפון
אנא הזינו טלפון חוקי

השאר פרטים לקבלת ייעוץ מקצועי חינם

*
שם
Please type your full name.

*
טלפון
Invalid Input

עמית חקירות

עמית חקירות

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

קבוצת עמית מערכות רואה לנגד עיניה חשיבות רבה במתן שירות לכלל האוכלוסיה ובשיפור השירות ללקוחות עם מוגבלויות.
אנו עושים מאמצים על מנת לשפר את הנגשת אתר האינטרנט של החברה על מנת להקל על הגלישה בו עבור כלל האוכלוסיה ולהפוך את המידע בגין שירותי החברה לזמין יותר עבור אנשים עם מוגבלויות.
חשוב לציין כי על אף מאמצינו, יתכן וישנם דפים או קבצים שהועלו לאתר לפני שנת 2017 שטרם הונגשו. אנו ממשיכים לבדוק את האתר ולשפרו על מנת שיהיה נגיש לכולם.
יצירת קשר:
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעייה כלשהי לרבות בעיית נגישות נשמח לקבל ממך מייל עם הערות באמצעות פניה לרכזת הנגישות של החברה הגב' רננה דרורי This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

קרא עוד...

פגיעה במערכת המחשוב של המשרד

בעידן המודרני כל גוף מסחרי וללא כל קשר לגודלו, מתנהל על ידי רשת מחשבים משרדית, קטנה, בינונית או גדולה. המציאות הנוכחית גורמת לנו לתלות מוחלטת במערכות האלה, ככל שמדובר בכלי עבודה בסיסי בכל משרד או עסק מסחרי וללא כל קשר לגודלו.

מאידך מדובר בכלי אשר משמש אותנו גם בחיים הפרטים החל מקריאת עיתון, בדיקת מייל, השוואות מחירים ועד למשחקים בלתי נגמרים.

זאת ועוד השילוב בין הדברים יוצר לא מעט גם ערבוב תחומים כאשר עובדים ממשיכים את יום העבודה מהבית.

אולם היעילות של העובדים חושפת לא פעם את המערכת שלנו לפגיעה לחדירות חיצוניות או כניסות עובדים לצרכים פרטיים, ובמילים ברורות גניבה או חמור מכך גניבה ממעביד.

גניבות שכאלה לא נראה בחוסר בציוד או במשרד הפוך, אולם כן ניתן לראות בחשבונות מנופחים אשר מגיעים לארגון, בזליגת מידע למתחרים, או פשוט בשימוש לא ראוי במערכת אשר בערבו של יום יכול לגרום לנזק בהתנהלות הארגון.

- פרצו לכם לרשת המשרדית?

- קיבלתם חשבונות טלפון מנופחים? כן, כן גם המרכזייה שלכם מחוברת דרך מחשב.

- אתם חוששים שהמערכת תקרוס ביום עבודה לחוץ?

אנחנו יכולים לתת לכם את הפתרון. במשרדנו קיימת מחלקה של אנשי מחשבים אשר מתמחים בתחום אבטחת מערכות מחשוב, ואשר פועלים בצוותא עם חוקרים מנוסים. הצוות המשולב 

פועל לאיתור והשוואת נתונים אותם נלמד הן מהתנהלות המשרד בצד הפיזי של האנשים והמשרדים עצמם והן מהצד של מערכת המחשוב בהתאמה לכך.

ממכלול דברים אלו נרכיב לכם תמונה מלאה כיצד ומהיכן עשו שימוש במערכת, ומה הייתה מטרת השימוש.

ריכוז הנתונים יאפשרו לכם להבין מי עושה שימוש יעיל במערכת, אבל בעיקר מי עושה שימוש לא ראוי במערכת? האם כניסה למערכת המחשוב ביום שבת לפנות בוקר היא כניסה ראויה?? או צינור כניסה לאתרים אשר עולים לכם כסף רב.

כאן המקום לציין כי גם כניסה לאתרים "חינמיים" לכאורה פותחת פתח להורדת אשפה רבה למחשב המשרד שלא לדבר על וירוסים כאלה ואחרים, דבר היכול לשתק את השרת המשרדי ובהמשכו את כל מערכת המחשוב במשרד. 

העובד או העובדת אשר ביצעו אותו חושבים כי במחיקת היסטוריה פטרו את הבעיה. 

חשוב לציין כי החקירה הפיזית של התנהלות המשרד כאשר הנתונים צצים ועולים מאוד חשובה בבדיקה למציאת מקור הבעיה. במצב בו הדברים חמים ולא ניתן זמן לאנשים להתארגן, ניתן יהיה לחקור עובד זה או אחר בו במקום ולקבל תמונה מהירה אשר תאפשר לתקן את המצב ולשוב ולהתרכז בדברים החשובים באמת לחבתכם.

קרא עוד...

חשד בבן זוג

ויהיה ערב ויהיה בוקר יום חדש, ויצאנו לשגרת יומנו ועבדנו ושבנו לביתנו, ובן זוגנו שב אף הוא, עם תספורת חדשה, ובגד אופנתי שהיה במבצע, ובכלל הוא החל בדיאטה, ומדלג מעל מגש הפיצה הטרי שנח לו במטבח, וטוען שהוא אוכל רק סלט.

ביום הראשון נראה כמו מצב רוח אותו צריך לקבל, אבל הדיאטה המוזרה עליה לא דיבר קודם נמשכת, ובגדים חדשים מוצאים את דרכם לארון בתדירות גבוה, ומקום העבודה הפך למקום טוב שנדרש להשקיע בו מעבר לנדרש.

תחילה בוודאי תראי את עצמך כאישה ברת מזל שבעלה החל להשקיעה בעצמו ובעצם בך, אולם כאשר האינטימיות שעד עכשיו לא הייתה בשמיים  ממשיכה להידרדר, כנראה שמשהו מונע זאת ממך, ואולי נכון לדייק ולומר מישהי.

דברים לא טובים צריך להפסיק כבר בהתחלה, על מנת למנוע מהעתיד להכות בנו בהפתעה. אז מה עושים וכיצד עושים זאת מהר ובלי שבושתנו תהיה נחלת הכלל.   בוחרים משרד חקירות עם ידע משפטי רחב,  יושבים לשיחה על מנת להתמקד וללמוד את השטח היטב.  אז ורק אז ניתן לצאת למעקב מתואם מאורגן שאת חלק ממנו (לא בשטח כמובן), ובמהרה ניתן למצוא את הסיבה למהפך שעבר על בן הזוג וללא עזרת סנדרה רינגלר.

אין מדובר בעבודה אותה יכול לבצע מישהו אותו פגשתם בקרן רחוב על מנת לממן את העבודה מראש, נדרש משרד אשר יכול לתת לך מספר רחב של פתרונות אשר מתאימים למקרה האישי שלך הן באמצעים טכנולוגים, הן בידע משפטי והן בעל צוות רחב ומשמעותי.

קרא עוד...
הרשמו לערוץ RSS זה